SALGS- & LEVERINGSBETINGELSER

Følgende salgs- og leveringsbetingelser for Fire-With-Style (herefter omtalt “FWS”) er gældende for salg af enhver vare og / eller ydelse fra FWS, medmindre de udtrykkeligt er fraveget eller modificeret ved anden skriftlig aftale.

Kundens angivelse af særlige eller generelle vilkår i udbudsmateriale, ordre, accept, købs betingelser m.v. anses ikke for en fravigelse af disse vilkår, medmindre FWS skriftligt har accepteret fravigelserne.

Priserne er eksklusive moms og fragt.

PRODUKTINFORMATION

På Fire-With-Style.dk oplyses varens væsentligste egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til kontakt@fire-with-style.dk.

En smule variation i produkterne kan forekomme.

Vær venligst opmærksom på, at vores produkters dimensioner er defineret ud fra vores fabrikkers produktionstandarder.

Eventuelle uoverensstemmelser omkring mål afgøres ud fra vores målestandarder.

For nærmere information eller for forespørgsler på specifikke dimensioner bedes kunden kontakte os direkte.

Forsendelsen betales af modtageren.

BESTILLING OG KONTAKTINFORMATION

Fire-With-Style

Lejrvejen 8

6330 Padborg

Danmark

CVR/SE: 38 58 94 07

Tlf.: (+45) 50 15 87 39

E-mail: kontakt@fire-with-style.dk

LEVERING

FWS leverer som udgangspunkt kun til erhvervsadresser.

Ved levering til private adresser vil pakken blive sendt til nærmeste pakkeshop, såfremt at der ikke er en person på stedet til at modtage varen(e).

Kunden er efterfølgende selv ansvarlig for afhentning hos pakkeshop.

Leveringstiden er afhænger af det valgte produkt. Vi tager forbehold for udsolgte varer og prisændringer. Der kan forekomme nogle dags forsinkelse i travle perioder.

FWS betaler ikke for ekstra leverings omkostninger hvis:

● en forkert leveringsadresse er oplyst.

● modtageren ikke er til stede til at modtage pakken ved levering.

Alle ordre leveres som standard mellem kl. 08-16. Hvis der er angivet åbningstider ved ordreaflæggelse vil der blive forsøgt leveret indenfor åbningstiderne. Dette er ikke nogen garanti. Hvis forsendelsen forgæves er forsøgt leveret vil modtageren blive adviseret gennem en seddel i postkassen med relevant kontaktinformation. Det er herfra modtagerens ansvar at kontakte transportørfirmaet og aftale en genlevering eller afhentning af ordren.

FWS tager ikke ansvar for forsinkede leveringer som følge af dette.

Hvis pakken er beskadiget og/eller der er fejl i forsendelsen skal dette noteres på fragtbrevet ved modtagelse af pakken. Det påkræves at modtageren fremskaffer en underskrift fra fragtmanden som bevis.

Ydermere skal der fremvises billedlig dokumentation på skaden. FWS skal meddeles om skade og/eller fejl i forsendelse minimum 3 dage efter modtagelse.

Vi tager forbehold for ændringer i fragt priser.

TILSENDELSE AF FILER FRA KUNDEN OG KUNDENS GODKENDELSE AF FRA FWS TILSENDTE MOCK-UP FILER

Hvis kunden vælger en vare med et logo/motiv, som er vist på denne hjemmesiden får kunden ikke tilsendt en mock-up til godkendelse. Det vil sige, at kunden accepterer varen som vist på denne hjemmeside ved bestilling.

Hvis kunden vælger eget logo/motiv, skal kunden sende sit logo/motiv som PDF fil til kontakt@fire-with-style.dk med angivelse af produktvalg fra denne hjemmeside. Kunden vil efterfølgende, som regel indenfor 3 arbejdsdage, per email få tilsendt en mock-up af den valgte vare med tilsvarende logo/motiv. Ordren bliver først sat igang efter kundens skriftlig godkendelse af den tilsende mock-up. Logoer/motiver, som påkræver godkendelse af licensejer bliver kun accepteret af FWS, hvis kunden kan fremvise en skriftlig tilladelse af licensejeren. FWS kan til enhver tid afvise en ordre. Det kunne f.eks. være motiver som er diskriminerende eller lignende.

PRISER OG BETALING

Alle vores priser er opgivet ex moms og fragt, medmindre andet er aftalt med den enkelte kunde. Alle angivne priser er inklusiv afgifter medmindre andet er oplyst, herunder statsafgifter og punktafgifter, og eksklusiv moms. Der tages forbehold for prisændringer i afgifter.

Betaling af faktura skal forekomme indenfor 8 dage fra levering medmindre andet er aftalt med FWS.

Overforfaldne fakturaer kan tillægges rykkergebyr med en rentesats på 1,5 %.

Førstegangskøbere, både erhverv og private, skal betale det fakturerede beløb før varerne kan blive afsendt. Tilbagevendende kunder kan tilmeldes leverandørservice for at undgå forudbetaling.

BESKADIGEDE VARER OG REKLAMATIONSRET

Modtagne varer bør straks efterses for eventuelle skader og mangler. Er der synlige skader på den leverede vare har køber pligt til at notere det på fragtbrevet og der påskønnes billeder af de beskadigede varer. Nægtes modtagelse af de(n) beskadigede vare(r) skal eventuel reklamation meddeles til FWS inden returnering, og maksimalt 14 dage efter modtagelse af varen. FWS erstatter ikke varer gået tabt eller forsinket som følge af force majeure.

FWS erstatter ikke indirekte tab hverken som følge af forsinket levering eller returnering af varer.

FWS kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle konsekvenser af anvendelsen af vores produkter og informationer, herunder afledte krav og konsekvenstab.

RETURVARER

Kontakt os venligst forud for en returnering på enten mail eller telefon og oplys de returnerende varer. Returnering af varer skal ske maksimalt 14 dage efter modtagelse. Varen skal returneres ubrudt og ubeskadiget originalemballage.

Ved returnering af varer skal der påvises dokumentation for de(n) oprindelige ordre(r).

Returneres varer uden FWS er blevet kontakt forud, eller returneres varen i beskadiget tilstand, tillader vi os retten til at afvise modtagelsen og kreditering af varen. Returnering af åbnede kasser bliver ikke krediteret, hvis der er synlige tegn på brug og/eller at dele af varerne er fjernet fra kassen. Vi tillægger ikke noget administrationsgebyr for oprettelsen af kreditnotaer. FWS krediterer ikke specialdesignede produkter eller produkter med kunders eget logo.

Varer der bliver aftalt returneret til FWS, og som ikke skyldes fejl fra FWS sin side, vil som udgangspunkt ikke blive udbetalt. Kreditnotaen kan som udgangspunkt kun benyttes til fremtidig varekøb.

Returneres en vare på grund af en fejl fra FWS side dækker vi hele krediteringsbeløbet for varen(e). Forudsat, at fejlen meldes til FWS højst 3 arbejdsdage efter modtagelse af varen(e).

Bliv ringet op!

Vi ringer dig gerne op til en snak omkring dit behov for en brændende tønde – tøv ej udfyld formularen, så giver vi dig et kald ;-)